Block nr 4, 29 augusti, 2008

Fördropp från halv åtta på morgonen. Blodprover i vanlig ordning. Jag satt och kollade på morgonbolibompa sedan klockan sju. Bryr mig inte så mycket om att de kommer in och "stökar". Jag fortsatte att äta min köttbullesmörgås.
Guldmedicinen sattes igång halv tolv. Men efter en timme fick jag feber. Medicineringen stoppades och blododlingar samt nya blodprover togs. Jag var också tvungen att åka upp till röntgen för att röntga lungorna. Efter tre timmar sjönk tempen och crp också. Lungorna såg fina ut. Guldmedicinen fick fortsätta. Ska ha den till imorgon middag.
Idag har jag mest tittat på film och spelat dataspel. Men dataspelen har varit kunskapsspel kan jag tillägga till min Mentor.
På kvällen myste mamma och jag i sängen. Åt tacos chips med majs (!) och tittade på Dobedoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0