Grattis pappa, torsdagen den 28 augusti, 2008

På morgonen firade vi pappa som fyller ...år!
Han hade önskat sig snälla barn. Ellen, Ida och jag satte oss i sängen med täcken över huvudet och mamma kallade in pappa.
Grattis, här får du tre snälla ungar, skrek vi allihop!
När mamma kört Ellen och Ida till skolan, åkte vi och tog blodprov. De var idag uppe i sina rätta värden för att starta behandling. Mamma och jag satte oss och gick igenom behandlingsschemat. Nu har jag sex dagar i Lund med behandling. Om allt går som det är tänkt kan jag sedan vara hemma i 2 veckor! Hoppas på det. Då tyckte jag att det var lika bra att vi åkte så fort som möjligt, så vi kunde få detta överstökat. Jag vill ju vara hemma!
Mamma och jag körde til Lund vid femtiden och var framme strax efter sju.
Jag var emlad och klar, så vi satte nålen i porten direkt, så vi kan köra igång dropp direkt imorgon bitti.
Det är alltid jobbigt att sätta nål, men jag vet ju att det måste göras, så jag sitter still även om jag säger att jag inte vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0