Kräftskiva, lördagen den 23 augusti, 2008

Först blodprov på fm i Växjö. Tog lite tid. Irriterad över det. Men därefter åkte vi till McDonalds! Däremot koagulerade blodet , så vi fick åka ner en gång till på em. Det gick jag med på om jag fick Thai-mat...
Till kvällen hade jag bjudit in mina kompisar Anton, Martin och Fredrik (med föräldrar).
Vi hade jättekui! Jag hittade ett partyspray som var jättekul, där det blev lång trådar i olika färger som satte sig i taket, lampan mm. Mamma tyckte kanske inte att det var LIKA kul...
Jag vilade lite efter kräftorna, men kom tillbaka när det var efterrätt.
Tack Anton, Martin och Fredrik för att ni gjorde festen så rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0