Rödmedicin lördagen den 16 augusti, 2008

Började morgonen som vanligt med köttbullemacka (mormors köttbullar!) samt aprikoskräm.
Idag får jag en röd medicin som jag kissar rött av. Satt ute i matsalen och åt fisk, potatis och sås. Därefter blev jag lite trött, så mamma & jag gick in på rummet och tittade på 91:an. Sen sov jag en stund. I em har jag "bara" efterdropp, så vi skall få det i en ryggsäck så vi kan komma ut lite.
Pappa har sett till att vi har "speedat" upp behandlingen lite så att vi skall få komma hem så tidigt som möjligt imorgon! Det ska bli jättekul. Men först måste vi förbi en affär och köpa present till Ellen från mig. Hon fyller 12 år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0