Fredag 5/12, Pizzadag

När jag skulle lämna blodprover så funkade inte "backflödet" riktigt bra, så då fick jag ta ett stick i fingret istället..  Sen blev det nya droppmediciner i ytterligare fem timmar..  Efterdroppet blir jag inte av med förrän i morgon.. Det är rätt jobbigt att hålla reda på alla slangar som man är "kopplad" till..  Det är lätt att man trasslar in sig ( och andra också ).
På förmiddagen var jag i skolan och löste rätt många korsord, det är nästan lika roligt som matte.
Till lunch fick jag makaroner och köttfärssås..  Det var gott, så jag åt riktigt bra..  Sen kollade jag på en film som jag och några kompisar har gjort själva..  Det var en animerad film ( gjord i lera ), som handlade om en prinsessa som kysser en groda och grodan blir till en prins..  Jag fick en CD inspelad med mig hem, så jag kan visa för mina kompisar där hemma..
I eftermiddag, när all medicin är klar, har pappa lovat att jag får spela Playstation med mattias igen..
Sen i kväll blir det Pizzakväll..  Jag vill ha en Hawaii, men jag gillar inte ananasen, så den brukar jag plocka bort.


Kommentarer
Postat av: Anton

Vad roligt :-) den filmen vill jag gärna se när du komer hem !

2008-12-07 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0