Fredagen den 19/12, 2008, jullov

Nu har jag också jullov! Det roligaste är att hela familjen är hemma. Idag har mormor varit hos mig. Vi har det mesta av dagen varit hos morbror Anders i hans fabrik. Det är roligt att vara där. Ibland får jag åka truck. Det är spännande också att titta på hans alla maskiner där brädbitar går in i ena änden och pall-kragar kommer ut i den andra. Han har fått en ny robot som jag har fått titta på, men den fungerar inte än. Hoppas att jag snart kan börja jobba lite hos honom. Ellen brukar hjälpa till och öppna post..
Idag gjorde jag flygplan och ritade av trucken som jag gav till Anders.
Till lunch hade mormor gjort soppa. Det var gott!
Sen ringde jag till pappa och bad honom ta med pizza hem. Så blev det! Därefter spelade Ida, pappa och jag buzz innan vi myste framför tv:n.
Imorgon skall jag få leka med Emil och Albin!
Jag vill passa på att önska alla mina klasskompisar ett jättehärligt jullov!!
Ni får jättegärna höra av er om ni vill leka!
/Joel

Kommentarer
Postat av: Morbror Anders

Hej Kompis,



ja efter nyår ska du få köra roboten. Det är kul när du hälsar på oss. Jag hoppas att du får många fina julklappar.



/Anders

2008-12-20 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0