Måndag 1/12, Första behandlingsdagen

Tyvärr är det alldeles för många patienter som insjuknat här i Lund, så min behandling kom inte igång  förrän kl. 9,00 på morgonen..  Alla sköterskorna har fullt upp och gör så gott de kan..  Jag får bl.a den "gula medicinen" Methotrexat som jag ska få i 24 timmar..  Sen får jag cortison, (den som jag blir så arg av)..  Då brukar jag tala om ännu mer hur dumma mamma och pappa är.. Fast igenligen menar jag inte det.
Jag har varit en stund i skolan också..  I eftermiddag sa pappa att vi skulle åka ner till lekterapin och göra marsipangrisar,  Men jag tyckte att vi har ju tillräckligt med grisar hemma ( barnen alltså ).. Jag stack in i lekrummet istället och spelade playstation..
I kväll kommer mamma och pappa åker hem..  Det ska bli skönt tycker jag, ( och pappa också )
När mamma kom gjorde vi "marsipangrisar" av de olika färgdegarna jag fått upp på mitt rum. Ja, grisar o grisar. Det blev tomtar, snögubbar & julgranar. Jättekul faktiskt. Sen blev jag trött och somnade när mamma kröp ner i min säng för att titta på julkonsert på tv:n.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Joel!

Idag har jag varit i simmhallen.Vi hade klädsim och det var jätte jobbigt!I helgen har jag städat Mollys bur. Du kanske inte vet vem Molly är?men det är min dvärghamster.I dag har Oskar namsdag så i dag på morgornen vann han 50 kr på en trisslott och ikväll fick han massor utav godis.Jag tyckte att det var oretvist.Nu ska jag gå titta på tv.Hälsa Ida Ellen mamma och pappa så syns vi snart igen!

Anna

2008-12-01 @ 20:47:04
Postat av: Hugo syssling

Hej Joel!

Kommer du kanske och hälsar på oss någon dag nu när du är i Lund?



Hälsningar från

Hugo, Nina och Henke

2008-12-02 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0