Måndag 8/12, "Vanlig" vardag ??

Idag kunde jag sova så länge jag ville, men jag gick upp när de andra ungarna gick upp, dvs redan kl. 06,30.. Pappa såg lite trött ut för han hade tittat på Wallander-filmen i går och trodde att han skulle få sova länge..  Men jag ville komma igång tidigt idag, så han fick "pallra" sig upp och fixa frukost till mig..  På förmiddagen gjorde jag lite matte och några korsord..  Pappa tjatade att man kan ju inte bara ligga och kolla på Svampob, fyrkant  ( ett program på Nickelodian )..
Pappa satte igång en brasa så det blev varmt och mysigt.. Det är så skönt att få vara hemma..  Sen var det dags för lunch.  Jag fick välja själv vad jag ville ha, bara jag valde mellan falukorv och makaroner eller köttbullar och makaroner..  OK, det blev falukorven idag..  Jag vet ju att mormor kommer i morgon, då blir det "andra  bullar".
På eftermiddagen hämtade vi Ellen och Ida..  De hade "uppträde" för mig i dans och sång.. Jag tycker de är ganska duktiga, även den lilla "spetan" (Ida)..
I kväll ska vi på Idas avslutning i gymnastik (Dackegymnasterna). Hon kan visst både hjula, slå volter och stå på huvudet..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Joel!

Kul att du gillade tejptrixet..

Har du provat det på sköterskorna i Lund???

Vika fina bilder på dig som pizzabagare..

Ha Det Bäst!/Mia

2008-12-08 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0