Måndagen den 29/12, 2008, mer lek

Imorse sov vi länge. Alla utom pappa, som gick iväg till jobbet. Nu är alla i familjen i stort sett fria från förkylning. Hoppas jag klarar mig. Känner mig jättepigg. Ville leka med en kompis idag. Ringde Carl och frågade. Han kunde, ville och var frisk! Jag tyckte att det passade bäst hos honom!! Vi hade SÅ kul! Jag var där hela dagen utan att bli det minsta trött. Vi byggde lego, spelad biljard, playstation, åt och fikade. När Carls mamma tittade till oss, vek vi oss av skratt. Vilken rolig dag!
Egentligen skulle jag tagit blodprov idag, men jag hade inte tid...Vi tar det imorgon istället. Sen hoppas jag på att det blir mer lek med kompis, sista dagen på året!
Om jag inte hinner skriva något imorgon vill jag passa på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR! Jag vill också tacka alla som har ställt upp på mig och min familj på olika sätt. Det underlättar och betyder jättemycket!
Jag ser fram emot ett nytt år. Det kommer att bli bra. Kanske kan jag t o m snart börja gå i skolan igen på riktigt. DET ser jag fram emot. Tänk att få ha sina kompisar runt sig HELA dagarna! Jag läntar...
Planerat är fortfarande Lund den 2 januari för en veckas behandling.(Sista blocket i den tuffaste etappen) Inte så farligt. Det ordnar sig. Nu följer hela familjen med ner eftersom Ida och Ellen är lediga. Kanske kommer det även lite besök på fredagskvällen.
Men först är det ju Nyårsafton!
Det firar jag med Anton, Martin och Fredrik. Ja, deras familjer också såklart. Vi har alltid jättemysigt, Gott och äta, roliga lekar, spel och till slut ett fyrverkeri. Behövs inte så mycket, för vi ser oftas väldigt mycket från andra runt över sjön.
Må gott!
Gott Nytt År hälsar också mina systrar Ellen och Ida samt min mamma Gunilla och pappa Börje.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Joel.



Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj.Hoppas nu att det går riktigt fort och bra med ditt tillfrisknande.Ha det nu jättekul på Nyårsaftonen.



Hälsningar från en Farmor





2008-12-30 @ 18:53:22
Postat av: jeanette (hampus mamma med fam

Ett riktigt Gott Nytt År önskar vi hela Joels familj.

Hoppas att vi träffas snart igen .



MVH Hampus med familj. :0)

2009-01-01 @ 22:06:49
Postat av: Charlottes mamma Gunvor

vill bara säga jag följer er och hoppas att 2009 blir ett bra år. Kram från en annan mamma och från Charlotte....Vi kämpar alla på....

2009-01-02 @ 18:51:38
URL: http://ww.charlottetjejen.blogg.se/
Postat av: jeanette (hampus mamma med fam

Hej Joel med familj ,hoppas du och familjen har haft en riktig GodJul & Ett Gott NyttÅr.

Hoppas att vi träffas snart igen .

Mvh Jeanette,Hampus,Angelie & Micke

2009-01-02 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0