Söndagen den 21/12, 2008, dansuppvisning o kalas

På förmiddagen hade Ida avlslutningsuppvisning på sin dans. Jag fick vara med och titta en stund. Sen servade Ida mig med saft och pepparkakor! Där träffade jag också Frida från skolan. Kul att se kända ansikten. Efter dansen åkte vi direkt ut till Moheda för att fira mormor och morfar som nyss fyllt år. Där fick vi förstås god mat och tårta. Mina kusiner var också där. Sen blev jag lite trött, så vi åkte hem. Men när jag vilat en stund hemma och fått lite julmust var jag pigg igen och ville spela Buzz. Eftersom Ida skulle på kalas och Ellen skulle fortsätta leka med sin kusin (eller va, som hon kallar det), fanns bara mamma och pappa och välja på. Det fick bli pappa....Jag sa lite snällt till mamma att hon kunde gå och laga mat eller nåt!..
Igår var jag hos Emil och Albin. Vi lekte länge! Mamma passade på att åka iväg och köpa julklappar. Hon var borta i många timmar, så hon hittade säkert väldigt många!!
På kvällen hade pappa gjort plankstek. Jättegott, faktiskt!.
Sen tittade vi hela familjen på Göta Kanal. Den var jättekul!

Kommentarer
Postat av: Therése

God Jul Joel!



Hoppas att du mår bra och att du får många fina julklappar av tomten.

2008-12-22 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0