Söndagen den 7/12, 2008, Hemma!

Igår, lördag kom jag då äntligen iväg från Lund halv ett, efter att ha fått resterande av mina mediciner samt en "påse" blod. Då piggnade jag till ganska fort.
Vid tre var vi hemma pappa och jag. När jag kramade mamma sa jag att det kändes som tre år sedan vi sågs, fast det bara var tre dagar..Jag hade mycket att berätta om allt jag gjort. Sen ville jag ha julmys. Ida och jag gjorde knäck & ischoklad. Sen skulle vi göra lite annat pyssel, bla några snögubbar med halsdukar och öronmuffar. De var lite krångliga. Huvudena rullade av hela tiden..
På kvällen ville jag såklart ha julmat. Vilken tur att vi fått lite rester från morbror Anders julfest! Tack Anders! Däremot var det för få köttbullar så PAPPA gjorder faktiskt egna. (Mamma hade förberett smeten). De var jättegoda!
På kvällen tittade vi på stjärnor på is.
Idag söndag, har vi slagit in lite julklappar. I eftermiddag ska vi till farmor och fika. Hon fyller år.
På torsdag ska jag ner till Lund för dagen, men sen hoppas jag att få vara hemma i Växjö ända till den 2 januari. Hoppas nu också att jag kan undvika feber och infektioner, då jag måste till Växjö lasarett. Blodprover kommer jag förstås att ta var tredje dag.
Vad synd att snön har försvunnit. Hoppas den kommer igen! Det är så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Joel



Vad glad jag blir för din skull, att du har kommit hem.Det låter så gott med allt julgott,och jag håller med om att pyssla inför julen är så roligt.



Du verkar vara en matglad kille,som tycker om mat det är ju bra och även spenat, är väl inte alla killar i din ålder som gillar



Önskar dig allt gott nu och att du ska ha en riktig lugn och fin Jul med din familj.



Hälsningar från en farmor.

2008-12-07 @ 15:41:53
Postat av: Peterssons i Sandsbro

Hej!

Vi har också gjort såna snögubbar. Vi hade också problem med huvet och muffarna.Håpas att du slipper

åka till sjukhuset.

Hälsningar Emma

2008-12-07 @ 19:45:27
Postat av: Helen (Antons mamma)

Hejsan Joel med familj!!!!

Så underbart skönt att se att du står utan rullstolen...du ser mycket piggare ut nu än sist vi sågs.

Hoppas verkligen att allt är bra med dig, Ida, stora syrran, mamma och pappa!!!!

Synd att ni missade julfesten...men det finns paket till er på lekterapin!!!!

Många kramar från Helen, Anton, Nathalie och Tobias

2008-12-07 @ 23:29:36
Postat av: Mormor Lilian

Hej världens duktigaste Joel!

Skönt att höra att du är hemma igen och mår

ganska bra. Kul att höra att du har bra matlust

och även tycker om PAPPAS köttbullar(du Joel

ibland måste man berömma pappor, dom blir så

malliga då).Nu säger vi hej då för denna gång

och var rädd om dig så hörs vi snart igen.

Kram från Rottnebarnens Mormor Lilian.







Kram från Rottnebarnens Mormor Lilian

2008-12-08 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0