Tisdag 9/12, Kul med MIX-gruppen

Idag kom farmor till mig på förmiddagen..  Jag förskte vara lite gnällig först, tetades alldeles förskräckligt med henne.. Då ringde hon till pappa som kom hem direkt.  Han tjatade på mig om att jag skulle vara snäll mot farmor..  OK !!  ska man få något annat än makaroner så får jag väl vara lite snäll då..   Sen kom även mormor, så nu kunde jag "köra" lite med henne också..  Mer saft,  mer bullar och pepparkakor...  Åhh vad glad man blir när de gör som man säger.. Inte alls som mamma och pappa..  Fast de kanske är bra de också ?? 
Eftersom jag mådde ganska bra på eftermiddagen, så fick jag åka iväg till MIX-gruppen..  Vi ska ha ett julspel i kyrkan och jag har fått en replik..  Vad kul det var att träffa alla mina kompisar där..  Vi började med att fika innan vi tränade på julspelet..  I kväll har jag tränat på matte på min dator.. Det var också kul..  Det blev en rätt bra dag idag.. Kanske för att jag fick vara med och bestämma..  Jag klarade även av att gå upp för våra trappor ( med lite stöd av mamma ),,  Hurra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0