Tisdagen den 16/12, besök

Synd att snön nästan är borta! Hoppas att det snart kommer ny. Igår var jag hemma med pappa. Han hade möte med några jobbarkompisar här hemma. Det var ju bra! Sen spelade pappa och jag spel på var sin dator. På eftermiddagen kom Ellen och Ida hem och avlöste pappa. Idag har mormor varit hos mig. Då får jag förstås god mat och fika mest hela tiden! Morbror Anders och morfar kom och åt lunch. Det är mysigt med Anders. Ja, morfar också förstås. Sen läste mormor och jag lite 91:an. På kvällen kom Pernilla förbi en stund också. Jag frågade om jag kunde komma förbi någon dag till Jesper och spela lite spel. Det fick jag! Jag känner mig ganska pigg för att ha låga värden. Kanske har de vänt. Ska ta nya imorgon. Sen kommer min mentor Lena från skolan. Hoppas att hon har med sig en klasskompis också! Å, vad jag har längtat efter skolarbete. Jag frågar dagligen när jag kan få lov att börja skolan. Konstigt att en del säger att de inte vill gå dit!!
Imorgon är också mamma hemma hos mig!

Kommentarer
Postat av: Tina på skolan

Tjena killen. Träffade Lena igår, hon sa att du hade varit så pigg när hon varit där. Jag har åkt på världens förkylning så jag har inte vågat mig hem till dig på ett tag. Vill ju inte att du ska bli dålig. Hoppas att du får en riktigt härlig jul och att vi ses efter helgerna. Kram på dig från tina

2008-12-18 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0