Torsdag 4/12, Speldag

Idag vaknade jag ganska tidigt..  Jag tog blodprover och min medicin, samt lite frukost innan jag skyndade mig ner till skolan..   Där löste jag en massa mattetal...  Kl. 11,00 skulle jag få ny medicin i dropp...  Det där värdet somvar så segt att få ner till 0,20 förra gången, har redan gått ner till 0,19..  Detta gör att min förhoppning verkligen är att få komma hem på lördag..   Efter lunchen som idag var den "rädda" grönsakssoppan med frkadeller (köttbullar), åkte jag ner till lekterapin..  Där hade de bakat pepparkakor som jag mumsade i mig, samtidigt som jag och Mattias spelade biljard..  Jag vet inte riktigt vem som vann, för vi fick ta upp fler kulor än vi fick i..
Sen var det dags för kvällsmat..   Mattias mamma bjöd på makaroner och hemlagade köttbullar..  Det var riktigt gott..  Jag åt ganska mycket..   I kväll har jag och mattias spelat playstation...  Vi är båda "kopplade" till varsin droppställning, så ibland rör vi ihop våra slangar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0