Att baka pizza är hur kul som helst!



Werner & Werner drar några vitsar...

Kommentarer
Postat av: Morbror Anders

Hej Joel,



vilka fina kort, det är jätteroligt att se hur kul ni har det. Jag hoppas att det går bra i veckan och att du kan vara på lekterapin.

2008-12-01 @ 09:32:59
Postat av: Lillemor

Hej Joel.



Har följt dig i bloggen,kände att jag måste skriva några rader,du är en riktig kämpe.När jag såg kortet på dig med din fina bagarmössa och du ser så glad och härlig ut,kom jag på mig själv att jag satt här och skrattade för mig själv.Hoppas nu att veckan går bra och att du hinner leka också.



Många hälsningar från en Farmor.



2008-12-01 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0