Fredag 21/11

Idag kom mormor och morfar för att ta hand om mig hela dagen..   Morfar skjutsade Ellen oc Ida till skolan, medan mormor och jag fixade lite frukost..   Jag har varit ganska pigg idag, (det var nog för att jag fick lite "blod" igår)..
Vi har spelat spel, spelat på datorn, (mormor kan ingenting av datorn, inte morfar heller förresten), fikat, ätit mat och kollat på TV..   Det har varit ganska mysigt att ha de här, alldeles för mig själv..  De tjatar inte lika mycket som mamma och pappa...  
På eftermiddagen hämtade morfar Ellen och Ida från skolan..  Efter det blev det inte en lugn stund...   Sen blev det fredagsmys..  Men vem vill se på Dobidoo eller kolla på Idol ???   Det blev två "läger" som det nästan alltid blir på fredagskvällen..   Jag valde Dobidoo med pappa, sen ville jag gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0