Fredagen den 28/11, 2008, pizzakväll

Efter morgonpasset vid sex var jag trött, så jag somnade när farmor kom. Sen blev jag lite piggare. Vi pratade lite, tittade i önsketidningar till jul, spelade spel mm. Vid middag kom faster Bitte en stund också och fikade. Mamma kom hem lagom tills 14-medicinen. På sjukhuset fick vi veta att infektionsvärdet var ytterligare bättre. Det blir med all säkerhet behandling i Lund på måndag. På hemvägen hämtade vi upp Ellen och Ida på skolan. De stod ute på trappan och väntade..Några kompisar stack in huvudet och sa hej. Även min mentor Lena. Jag satt mest och småmös. Nu på seneftermiddagen ska jag åka till min kompis Anton. Vi ska baka egen pizza där! Sen ska vi leka och titta på Idol. Får se hur länge jag orkar förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0