Fredagen den 6/11, 2008, syslöjd

På morgonen vilade jag lite extra medans mamma körde Ellen och Ida till skolan. När hon kom hem ville jag ha pannkakor. I sängen med datorn...Eftersom jag fick som jag ville var det inte kul efter ett par timmar. Då tyckte jag att det var dax att gå upp! Snart kommer de ju från skolan. Då kan jag ju inte ligga här!..Kristina från skolan ringde och sa att Andreas var förkyld och om det var ok skulle hon komma istället. Det var det såklart! Vilken fördel att jag har flera lärare att välja på! Mamma och jag hämtade Kristina och min klasskompis Daren på skolan. Vi började prata en massa redan i bilen. Idag skulle vi ha syslöjd. Det var riktigt kul! Men när vi var klara sa mamma att nu skulle jag få sy alla nya gardiner...NÄä!
Efter slöjdlektionen fick vi spela DS. Jättefort var klockan nästan två och de skulle tillbaka till skolan. Vi körde dem tillbaka och hämtade samtidigt Ellen och Ida. Ida stod ute och väntade. När mamma gick in för att hämta Ellen kom alla mina kompisar förbi bilen och pratade med mig! Det är jättekul! Känns som man är lite poppis. Verkligen kul att se er alla!!!
Nu ikväll har vi "som vanligt" haft pizzakväll! Jag beställer alltid Hawaii, men tar alltid bort annanasen...som Ida äter upp! Sen ska det även alltid vara en kebabpizza, men den smakar jag aldrig av...
Mamma säger att det är som dopp i grytan på julafton. Den ska stå där, men det är ingen som äter av den..
Ha en kul fredagkväll!
Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Mamma till ett haplo transplanterat barn

Så är det nog alltid, att vissa saker skall alltid vara på bordet fastän ingen äter det.... baraför att det är en viss "dag".

Prova att doppa hårt tunnbröd på julafton lite "aldente" med bregott till och julskinka = supergott. Hoppas att allt går bra och att nästa behandling kommer ingång igen..

2008-11-09 @ 00:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0