Lördag 15/11, Komma hem-dag ???

Nu ska mitt Metretrexatvärde ner till 0,20,,,,   men hur ??   I går kväll var det 0,24 och i natt 0,22, men idag på morgonen var det tillbaka på 0,24 för att bli 0,23 vid lunchtid..   Nästa värde ska tas kl. 17,35, sen tar det minst en timme innan jag får svaret...   Vilken lång väntan, när man bara önskar att få komma hem...
Annars började dagen med 4 st Falu Rågrut, Medicin och ett evigt tjat från pappa att - du måste dricka mer vatten...
Sen blev det en medicin som heter Vincristin + ett "stick" i benet...    Usch !!  Jag hatar "stick" i benet...
Till Lunch var det fisk och potatismos, (mjuk panerad sjukhusfisk) inte så där gott...
Nu har jag åkt in till lekrummet för att spela Playstation...   I kväll får jag se vad det blir för mat, ev. Pizza igen..
Hoppas att värdet har sjunkt tills i kväll...   Då åker vi hem,   annars får vi stanna en natt till, och det vill jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0