Lördagen den 1/11, 2008, isolerade

Eftersom jag inte har så bra immunförsvar är mamma o pappa försiktiga med vilka vi träffa. Minsta lilla förkylning hos någon kan innebära sjukhuset för mig. Klart att man vill slippa det. Just nu känner jag faktiskt heller inte för att träffa någon, eftersom jag är ganska trött. Jag är inte det minsta varken hungrig eller törstig, men nu när det är helg tar mamma hand om mig och hon är minst lika envis som jag, så jag har fått i mig lite i alla fall, samtidigt som vi tittade på hemvideo när vi var små. Det är väldigt roligt! Då glömmer jag bort lite av min sjukdom.
Det var soligt och fint ute, men kallt. Lite frost och små vattenpölar som frusit till is. Ida gick ut med mig på efttermiddagen och körde mig i alla pölar vi hittade. Sen gick vi in och drack varm choklad. Därefter vilade jag en stund medans Ida och mamma fixade spökmat & dryck. Roligt att titta på i alla fall...
Nu har vi precis spelat "Buzz" en stund. Jag är ganska bra!..Men nu börjar jag bli trött igen och ska snart lägga mig.
Hoppas på att bli lite piggare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0