Måndagen den 3/11, 2008, alla värden bättre

Pappa o jag åkte och fixade med blodprover på morgonen. När jag kom hem var mormor redan där! Vi spelade spel. Dock inte playstation...Sen kom morfar. Han gillar också spel, i alla fall så länge han vinner. Mormor fixade goda biffar, potatis och...spenat! Jag kände mig jättepigg och glad hela dagen. Sen ringde doktorn och sa att jag faktiskt hade lite bättre värden. Det kände jag väl!! Men skönt såklart att veta.
Nu när jag är rätt pigg är jag sugen på att klura och räkna. Hoppas på besök från skolan snart!

Kommentarer
Postat av: Ulrika,H-E,Martin,Annie

Hej Joel!

Vad glada vi blev när vi läste att dina värden var bra.Det var JÄTTEKUL att få träffa dig och resten av familjen i söndags,för det var ju så längesen.

Hälsa Ellen att jag har haft halsbandet idag som hon gjorde till mig.Mycket snyggt.

Hälsa till mamma,pappa och syskonen.

Kram! Ulrika,H-E,Martin,Annie

2008-11-03 @ 22:08:34
Postat av: Tina

Tjena killen. Jag är störtförkyld så jag vågar inte vara i närheten av dig. Får se om någon av de andra kommer. Jag hoppas på nästa vecka istället. Skönt att höra att du är pigg! Kramar

2008-11-04 @ 10:13:14
Postat av: Sanna, Omma, Anna och Oskar

Hej Joel!

Vad skönt och höra att dina värden är bättre och att du är lite piggare. Måste vara skönt att få vara hemma istället för i Lund.

Vi har det bra och Anna och Oskar kämpar på i skolan, det är lite tuffare i 3:an med fler läxor och högre krav från deras fröken.

Hälsa familjen från oss!

2008-11-04 @ 14:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0