Onsdag 12/11, Lång skoldag

Igår kväll krånglade nålen till min porta-carte..  Systrana fick inte ut något blod, så de fick sätta actilys (medel som löser upp blodet)..  men det hjälpte inte tyvärr..  Eftersom jag nu får ett dropp som MÅSTE vara på hela tiden, så hann vi inte med och EMLA (ett bedövningsplåster som ska sitta i en timme) mig..   Vi var helt enkelt tvungna att byta nålen direkt, utan bedövning..
OJ, OJ, OJ, det gjorde ont, men jag bet ihop och fällde nog bara två tårar...  Sen funkade det, men jag kom i säng ganska sent..
På morgonen var jag jättetrött, för man måste upp och kissa varannan timme, p.g.a. droppet..  Pappa var också jättetrött..
Pappa gick och duschade och råkade stöta till larmknappen i duschen..  En sköterska kom springande och "sparkade" på dörren och  undrade vad han höll på med..  Pappa såg ut som ett frågetecken ??? när han kom ut...  Jag tyckte det var rätt roligt, men pinsamt för pappa..
Idag var det ingen sjukgymnastik så jag körde dubbla pass i skolan i stället..
Sen spelade jag och Mathias WII och Playstation, innan det var dags för barncancerföreningens Pizzakväll..
I kväll ska jag försöka gå och lägga mig lite tidigare än i går..
För övrigt mår jag ganska bra,  men jag är rätt arg, p.g.a. de medicinerna som jag får..


















Kommentarer
Postat av: Rickard Ek

Hej Joel,



Jag heter Rickard och har jobbat ihop med din pappa på Alutrade.



Ville bara skicka en liten hälsning och säga att jag följer din kamp med skratt och gråt genom din blogg...

Och blir pappa för jobbig så hälsa honom från mig att om han inte är snäll och gör som du säger så kommer jag och kittlar honom tills han kissar på sig!!!



Kämpa vidare du är min idol trots att vi aldrig har träffats!!

2008-11-13 @ 13:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0