Onsdagen den 26/11, 2008, lite piggare..

Jag piggnar till ganska fort så snart antibiotikan börjat verka. Någon mer feber har jag inte haft. Matlusten har kommit tillbaka lite, inte så att jag frågar efter mat, men äter och dricker det som jag "beställer".
Jag får min antibiotika i min port tre gånger per dygn nere på sjukhuset. Klockan 6 på morgonen, kl 14 och kl 21 på kvällen. Pappa brukar ta morgonpasset och mamma kvällspasset. På dagen den som är hemma med mig. Tur att DE kan bytas vid, men JAG måste ju vara med hela tiden! Ja, i alla fall är det skönt att få åka hem timmarna emellan samt sova hemma och inte ligga inne på sjukhus. Det gör jag tillräckligt ändå!
Igår eftermiddag ringde min kompis Carl och ville komma och leka. Det ville jag gärna! Vi spelade playstation i över en timme. Sen gick vi över till dataspel! Man måste ju variera sig..När han åkt hem kom morbror Anders en stund. Pappa var tvungen att åka iväg och mamma hade inte kommit hem från jobbet. Anders är bra!
Idag på förmiddagen började mamma plocka fram lite julsaker, ja, ljusstakar i alla fall. Vad fint det blir. Men nu sitter vi mitt emot varandra med var sin dator. Undrar vad hon spelar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0