Söndag 16/11, Nu kom jag hem

Tyvärr kom jag inte hem igår som jag önskade, trots att jag drack det ena glaset vatten efter det andra, för att komma ner i rätt värde ( 0,20 )...   Men nu i natt och på morgonen kom jag ner till 0,20, och gissa om jag var glad,  (pappa och Ellen var också glada)...   Vi åt frukost på sjukhuset...  Det var mycket lättare att äta frukost idag...  Tänk, att allt blir mycket gladare och enklare när man är på gott humör...  Pappa packade ihop alla saker vi haft på rummet och sedan satt vi i bilen redan vid kl. 10,00...   Ellen sjöng, jag sjöng och till och med pappa sjöng (inte särskilt bra, men ändå)...
När vi kom hem, hade mamma lagat spagetti och köttfärssås,   mmmmm !!  vad gott,  köttfärssås kring hela munnen..  Det ska synas att det är gott ..  Sen satt mamma, Ida och jag och myste hela eftermiddagen framför en varm brasa..
Ellen och pappa var ute i skogen och frös tillsammans med Ellens klasskompisar..  De skulle visst bestämma vart Ellens klass ska åka på skolresa..   Jag skulle helst vilja resa till skolan och inte därifrån !!
I kväll åt vi lutfisk och Idas hemlagade köttbullar (pyttesmå),  det smakade bra det också, särskilt när man får mycket sås..  Nu ska jag bara njuta av att få vara hemma och utan att bli väckt mitt i natten..   SKÖÖÖÖNT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0