Söndag 23/11, Slödag !!

I dag sov jag lite längre, till ca 08,00..  det är ju söndag ...   Mamma hade gjort frukostbuffé med alla godsaker som vi fick av Isabell igår..   Det verkade som alla "ungarna" gillade det..   Sen kollade vi på film (Pappa polis).  Julia (Ellens kompis) hade sovit över, så vi satt allihop och kollade.. Före lunch fick jag följa med mamma och tvätta bilen i en tvätthall. Det var häftigt. Först en massa regn och sedan stora tvättrullar som "anföll" oss. Sen blev vi fönade. Oj vad fin bilen blev och så snabbt! Inte blev man blöt heller! Sen var det lunch, men jag var inte speciellt hungrig. Jag var ganska trött, så jag har bara legat och "soffat" hela eftermiddagen..  Det är rätt skönt att bara ta det lugnt också..
I kväll körde mamma, Ellen och Ida till Åseda för de skulle vara med i något konstlotteri på mammas jobb...  Hoppas att mamma vinner någon fin tavla, för vi har inte så många här hemma...
I morgon kommer mormor och morfar igen. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0