Söndagen den 9/11, 2008, fars dag

Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med att skriva, men allt är ok, och mina prover var väldigt bra idag så mamma och jag ska köra ner till Lund om några timmar. Nästa block behandling startar imorgon bitti. Som tur är blir det inte sövning och benmärgsprov, som det var sagt i veckan. Det gjorde jag ju för ett par veckor sen,så det har vi avstyrt. Tur att min mamma och pappa har koll!
Idag på morgonen tog jag först blodprov, sen var jag hos Jesper och spelade playstation och åt lunch. Jag ville inte åka hem för det var så roligt, men eftersom vi bara hade en liten stund ihop hela familjen samlades vi en halvtimme och firade pappa.. Ellen, Ida och jag var eniga om hans present. En efterhärmande papegoja! Ni som hört historien tidigare fattar hur roligt vi tyckte detta var och hur förvånad pappa blev. När vi hade en sådan sist slutade det med att den ....försvann och det sista papegoja sa var:
Hur stänger man av den här ..... .... (censur)
Denna gång skrattade pappa.
Igår var en rolig dag. På förmiddagen åkte jag till Emi och Albin och lekte i flera timmar. Vi hade jättekul. Skönt att få vara borta själv hos kompisar. Sen när jag kom hem kom ytterligare en kompis och hans föräldrar. Anton, Johanna och Mikael. Vi åt tacos, tittade på tv och spelade playstation. Vi hade jättemysigt. Lite senare på kvällen blev vi två mindre, men det märkte vi inte så mycket av. Mamma och Johanna hade något att fira så helt plötsligt bytte de om (Johanna hade med sig kläder till mamma, precis som om hon inte redan har tillräckligt...) och åkte ner på stan. Mamma var lite trött idag...men glad!
Nu ska jag packa.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Erik, Susanne o Bengt

En papegoja som härmar... i Dahls hus! Kan tänka att den hade lite att göra :)

Håller tummarna för att allt flyter på och går bra på sjukan. Kram på er alla.

2008-11-10 @ 08:20:39
Postat av: Danijela

Hej

Har precis hittat din sida och läste lite om dig. Jag vet precis vad går ni igenom och hur jobbigt är det att ha leukemi. Jag har dotter som fick leukemi 2006 när hon blev bara 5 månader gammal.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att du viner mot leukemi och kan leva normalt igen, utan sjukhus och alla mediciner.

Vi är också från Växjö.

Kram från Danijela

2008-11-11 @ 21:52:32
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0