Tisdagen den 4/11, 2008, mormor o morfar

Jag sover gott på nätterna nu och känner mig utvilad på morgonen. På förmiddagen "slogs" jag med pappa...Vid lunch kom mormor o morfar o pappa åkte till jobbet. Då hade jag somnat i soffan.. När jag vaknade sov mormor o morfar också! Lungt o skönt. Sen spelade vi lite spel. När vi spelar memory har de inte en chans! På eftermiddagen kom Ellen och Ida kom hem från skolan. Ellen med en kompis med sig också. Vi spelade Jungle party på play station. Det var kul! Sen ville tjejerna sjunga "Sing staar", men det tyckte jag inte var kul så de fick gala själva. På kvällen hade mormor gjort pannkakor, men det ville jag inte ha. Jag ville ha potatis, köttbullar och...ni vet....spenat! Det fick jag såklart!
Nu ikväll spelar jag lite spel på min favoritsida: www.spele.nl
Imorgon är mamma hemma. Det blir mysigt. Vid lunchtid kommer min mentor Lena och en klasskompis. Då blir det skola. Det ser jag fram emot. På eftermiddagen ska vi ner till sjukhuset och ta nya blodprover samt träffa doktorn. Det är okey, bara jag får vara en stund på lekterapin.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Joel!

Hoppas att du mår bra fast det ser jag ju att du gör....eller gör du det??

Jag tycker att du är så glad och att du skrattar mycket. Snart kanske du får börja med din nästa behanling. Hoppas du får vara hemma fler gånger när du är så här pigg.

Stora kramar och många pussar från din bästa storasyster Ellen

2008-11-05 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0