Torsdag 13/11, High School Musical

Idag när jag vaknade var jag trött på:   Allt kissande jag måste göra  (jag får mycket dropp), att jag aldrig får sova på morgonen, att jag måste äta frukost, att pappa är här, att jag måste ha alla dessa slangar och äta all den där medicinen som man blir så snurrig av och fär så ont i hela kroppen av...  Ja,  jag hade visst vaknat på fel sida , sa pappa..
Jag har visst samma morgonhumör som mamma ???  och lunch-humör och kvälls-humör, säger pappa !!!   Är det bra, eller ???  
Hur som helst blev det mycket bättre efter det att jag varit i skolan.. Vid kl. 13,00 spelade en 40 man stor blåsorkester nere på ljusgården..  Det var pampigt..   På em gick jag i skolan igen (jag var bara en kvart hos sjukgymnasten idag)..
Efter skolan åkte jag in till lekterapin..  Där skruvade pappa ihop en ny trehjuling som jag skulle få låna av dem..  Alla uppe på avdelningen blev lite avundsjuka på mig när jag kom cyklande..  Då blev jag lite mallig och på lite bättre humör.. 
Kl 17,00 kom Ellen med tåget... Hon hade åkt själv hela vägen från Växjö till Lund.. Det känns skönt att ha någon mer här som" fattar lite"...  Kl 18,00 var det så dags igen för att åka ner till ljusgården..  Denna gång kom det ett gäng från Malmö Nöjesteater.. De sjöng och dansade några nummer från sin föreställning - High School Musical.. De var bara helt underbara.. Jag klappade med och blev så upprymd av stå-hejet att jag glömde bort att vara arg resten av kvällen... 
Tänk att det kan vara så skönt med musik och syskon !!!

Kommentarer
Postat av: Lena på Ringsberg

Visst är det härligt med musik. Jag blir också så glad när jag hör bra musik, och helst vill jag dansa till den. Att dansa tycker jag är jätteroligt.

Stefan sitter bredvid mig och hälsar till dig.

Kram från fröken Lena

2008-11-14 @ 10:00:11
Postat av: Mormor Lilian

Hej Joel!

Nu måste jag prata med dig igen. Du Joel, det är

bra att ha humör och att kunna säga vad man vill,

och att vara lik sin mamma tycker jag är ett plus

för visst är mammma bäst,eller? Som vanligt så har du det tufft,men du är jätteduktig.Kram från Rottne-

barnens Mormor Lilian

2008-11-14 @ 13:00:51
Postat av: Pernilla

Tjena! Vad bra att Ellen kunde åka tåg till dig alldeles själv. Vi lånade Ida en stund igår och hon bakade kärleksmums. Dom blev jättesmarriga! Vi tänkte skicka ner lite kaka till dig men kom på att du ska ju åka hem imorgon lördag så kakan lär bli rätt torr tills du kommer ner nästa gång...Kommer du och spelar Simson och Crazy frog?

Kramis från oss

2008-11-14 @ 13:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0