Torsdag 20/11, Skoldag hemma


Jag och Tina kollar på min dator..

På morgonen åkte jag och pappa till sjukhuset i Växjö för att ta lite nya blodprover..  Det visade sig att jag hade lite för lågt HB, (röda blodkroppar), så jag måste får en påse med "blod" i eftermiddag..
Men jag hade redan bestämt med Tina att hon skulle komma hem till mig, för jag skulle få göra ett matte-test..
Tina kom kl. 10,00 och jag blev jätteglad..  Denna gången hade hon inte med någon klasskompis eftersom jag skulle göra ett  "matteprov"..   Man måste ju vara skärpt..    Jag klarade provet galant..  
Efter provet kollade vi på min dator...  Där finns massor av saker man kan göra..
Efter maten åkte pappa och jag ner till sjukhuset igen..  Där hade Lotta redan plockat fram nål och blod, så vi behövde inte vänta på detta..  Det tog ca: en timme, sen tog jag min rullstol och "rullade" ut till frysen i köket, för där vet jag att det finns glass..  Det var gott !!!
Vi hämtade Ellen och Ida hos farmor,..  Handlade lite mjölk...  Och åkte hem..  Efter att ha fått lite "blod" så känner jag mig lite piggare,  man måste ju orka bråka med sina syskon..
I kväll kommer mamma hem,  hon har visst varit på kundbesök i Lysekil och säkert ätit fisk..  Det kan hon behöva, för det blir man smart av säger pappa !!   ( Undrar om han någonsin har ätit fisk ?? )..


Kommentarer
Postat av: Ella Skala

Hej Joel! Hoppas du kan komma till skolan snart. Alla saknar dig. Kram

2008-11-20 @ 19:50:34
Postat av: Mira Skala

Hej Joel!

Tengker på dej. Hopas vi ses snart.kram

2008-11-20 @ 20:00:58
Postat av: Kerstin Bergdahl

Hej Joel

Idag när jag vaknade blev jag så jätteglad.

Det var snö och kallt äntligen. Jag tror vi kan åka pulka i helgen. Va tror du?

Ikväll blir det fredagsmys med godis chips och glass. Roligt att du hittade till köket och glassen.

Ha en bra helg. Vi ses

Hälsningar Kerstin och Lena

2008-11-21 @ 10:31:09
Postat av: Elias & Co

Hej Joel!

Hoppas Du får stanna hemma länge! Idag har det snöat här för första gången. Isabelle och lillasyster Beatrice gick ut tillsammans med syster Carina och hämtade en hel stor bricka med snö - sen hade de snöbollskrig i köket. Det blev helt blött!

Ha det gott!



Elias och kompani

2008-11-21 @ 22:04:25
URL: http://edengrand.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0