Torsdagen den 27/11, 2008, skojfrisk

Redan klockan 6 på morgonen började att skoja med sköterskorna. Fick tips...tejp under kranen! Prova, det är jättekul. När de sätter på kranen sprutar det vatten i hela rummet!
Klockan 14 gjorde jag det igen men en annan sköterska. Ikväll ska jag prova med pappa.
Mina värden var ännu bättre idag så det blir säkert påbörjad behandling i Lund nästa vecka, med start måndag. Lika bra det så det inte blir för nära jul. För DÅ tänker jag INTE vara på sjukhus! Det har mamma lovat.
På förmiddagen idag åkte mamma o jag och handlade lite julsaker som jag sett i en tidning. Jättefina istappar hänger nu utanför entrén, fast det inte är kallt. Det var inte så mycket folk i affären så tidigt.
Jag ville även ha en grön slinga (som mamma inte var så förtjust i men som jag fick ändå), som vi inte har placerat ännu..
Sen köpte jag små "jul-diskokulor" till Ida och en ny mössa till Ellen. Ellen tar alltid mina mössor, eftersom hon hela tiden slarvar bort sina egna.
Ellen kom hem lite tidiagre från skolan idag, för hon var ledsen. För min skull. Hon blev glad för mössan. Sen fick hon följa med mig till sjukhuset vid två för att se vad jag fick för medicin. När hon visste, blev hon gladare. Sen hämtade vi Ida på skolan. Jag satt kvar i bilen. Kul för det kommer alltid förbi någon kompis och tittar in i bilen och pratar.
Imorgon kommer farmor och skall vara hos mig en stund. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0