Torsdagen den 6/11, 2008, sovmorgon

På morgonen sov jag länge. Märkte inte när Ida och Ellen åkte till skolan och mamma o pappa till jobbet. Mormor och morfar var här idag hos mig. Fast idag var jag inte så sugen på spel. Inte så hungrig heller faktiskt, fast det var mormors mat, äppelpaj och sockerkaka. När Ida kom hem från skolan tittade vi på film. Det var skönt. Sen kom mamma hem på eftermiddagen. Då lagade hon stuvade makaroner och fiskpinnar som jag fick äta vid tv:n. Då åt jag! Sen blev jag pigg igen. Mamma berättade också att Andreas från skolan kommer imorgon! Vad kul! Då blir det nog mer matte!
Eftersom jag vilat mycket idag var jag pigg ikväll. Ville inte lägga mig när alla andra skulle det, så jag tog med min dator i sängen...
Mamma har pratat med en doktor från Lund idag. Det ser ut som om jag skall börja nästa block behandling som planerat på måndag nästa vecka. Jag tar nya blodprover på söndag och om de är stabila som nu, åker vi ner på söndag kväll. Rätt okey. Bara jag får komma hem på lördag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0