Fredag 31/10, slö-dag

Dagen började med att lämna Ellen och Ida på skolan, och sedan åka ner till lasarettet för att ta blodprover... 
Idag känner jag mig inte särskilt hungrig..  Jag har dessutom fått en massa blåsor i och runt munnen.. Det får man utav medicinerna..  Så det är ganska svårt att äta...   Pappa verkar inte fatta det, så vi hade lite olika åsikter om detta...
Då bestämde vi att pappa fick "leka" med sin dator och jag fick leka med min dator...  Undrar vem som hade roligast ??
Sen fixade pappa mat -- Gissa vad - Jo !!  Rester från i går (potatismos och korv.  Blä, blä, blä... Kan han inget annat ??
När vi hämtade Ida bestämde jag att vi skulle äta Happy Meal, från Mc Donalds...  Det gick i alla fall att äta..
När Ida kom hem spelade jag, pappa och Ida lite play-station 2 igen..   Det var kul...
Pizzakväll är det, men jag var inte sugen...   I kväll är det Doobi Doo och det får man ju inte missa...  Lite mys blir det nog också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0