Måndag den 13/10, Jag är trött !!

I natt hade jag lite feber, så jag var ganska trött på morgonen..  Alla kontroller ( var tredje timme/dygnet runt ) fortsätter.
Jag sov ända till kl. 09.00, sen blev det att snacka med doktorerna, så jag kom inte iväg till skolan förrän kl. 11.00..
Kl. 13.00 var det gympapass hos sjukgymnasten, sen ville jag till skolan igen...
När jag hade övertygat pappa att jag var jättetrött, så gick jag och la mig i sängen och somnade...
Just nu andas jag lungt och har ingen feber..   Jag drömmer om alla mina kompisar och om allt vi ska göra när jag kommer hem...  Jag längtar verkligen efter er....

Kommentarer
Postat av: Kristina lärare på skolan

Hej goe Joel!

Oj vad vi längtar efter dig också. Varenda gång när din grupp ska va hos mig i Dürer så saknar jag dig allra mest och önskar att du vore där.

Det är så gott att höra hur du kämpar och försöker hålla igång med skola och gympa. Förstår att det tar emot ibland och känns tungt, jag tycker du är jätteduktig.

Stor kram från Kristina!

2008-10-13 @ 22:58:01
Postat av: Stefan på Ringsberg

Hej Joel!

Jag har set dina bilder som Tina tog. Jag tycker synd om dig som är så sjuk. Men jag tyckte att din keps var jättefin. Jag tyckte att rallybilen var häftig. fickdu åka eller sat du bara. Lekplatsern var häftig.

Från Stefan !!

2008-10-14 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0