Myskväll hemma med mina syskon!


Kommentarer
Postat av: Isabel José

Hej Joel! Så jätte roligt att du har fått åka hem ett slag. Det är helt underbart att komma hem efter att man varit borta ett tag. Det vet jag med!



Jag tycker jätte mkt om att läsa din blogg, det var Ellen som visade mig den i skolan tillsammans med en massa kort från ett besök i Lund hos dig. Hon är så stolt över dig.



Du känner inte mig, jag heter Isabel och har "jobbat" som musiklärare med Bitten i 4a veckor på Ringsbergsskolan. Jätte jätte trisst att jag inte fick möjligheten att ha dig som elev oxå, bara Ellen och Ida.. fast de är inte så bara de. DU har hel mysiga syskon som är jätte duktiga och så snälla. De pratar alltid mkt om dig.



Roligt att höra att du har de bra här i Växjö just nu! Känner du dig tillräckligt bra en söndag får du och familjen komma och se föreställningen Skönheten och Odjuret som går på Palladium, där spelar jag Skönheten!



Hälsa så gott till systrarna! /Isabel José

2008-10-26 @ 21:43:11
URL: http://isabeljose.blogg.se/
Postat av: sofia

Så gott ni ser ut att ha det. Skönt att vara hemma va? Ha det så himla mysigt! Hoppas att vi ses snart. Om du orkar så är du mycket välkommen att titta förbi! Massor av kramar Sofia och Lena på Ringsberg

2008-10-28 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0