Onsdag 15/10, Operationsdag

I morse fick jag gå upp redan kl.07,15, för att duscha igen  --  fatta va jobbigt !!!!   Tvål i ögonen på morgonen --  Usch, usch och tvi ...  Nya sängkläder och kläder igen och sen direkt upp till O.P. ( kl 08,10 )...
Allt gick bra, tog bara 2 timmar,  men man blir ganska så trött och mår lite illa efter varje sövning...
Jag piggnade inte till förrän framåt eftermiddagen...   Då gick vi ner till lekterapin och målade flaggor som ska hängas upp i den stora innegården den 24/10,  ( FN-dagen eller nåt )...
Nu kollar jag lite på Hanna Montana och pappa "tvingar" i mig filmjölk igen...
Hoppas att mamma har med sig något smaskens när hon kommer i kväll....

Jag ska nog beställa en sån där god chokladdrink i kväll, så mamma får smaka på den...

Kommentarer
Postat av: Dante

hej Joel! det verkar jobigt med tvål i ögonen jag gillar med Hanna montana. Jag älskar Simpsonsons !med. hej då från Dante !!!!!!!!

2008-10-16 @ 12:58:24
Postat av: Ettorna på Ringsbergskolan

Hej Joel!

Vi saknar dej! Vi i ettan är med i en tävling där vi samlar ljuskoppar av aluminium. vi samlar in så många som möjligt tömmer ut stearinet och den där plutten som är inuti. Man ska returnera dom till tävlingen. Man kan vinna 5000-10000 kronor. Vi hoppas att vi vinner. Du kan också samla om du vill. Annars var vi på återvinningsstationen på Norremark förra veckan. Tina fotograferade en massa bilder som vi får skriva om. Får du några sopor på sjukhuset? Sorterar du dom?

Idag har vi varit på Spetsamossen och lekt på utedagen.

Hej då Joel från hela klass ett och Kristina.

2008-10-16 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0