Onsdagen den 29/10, 2008, skoldag hemma!

Vid nio kom en av mina lärare Tina och en skolkompis, Dante hem till mig för att ha undervisning. Det var jättekul. Först tittde Tina lite på vad jag gjort i Lund, sedan fick vi göra spöksaker medans Tina läste spökhistorier. Spännande! En stund på slutet fick jag visa Dante mina DS spel. Vid elva åkte de tillbaka till skolan för att äta lunch. Jag somnade i soffan. Tack för en bra skoldag!!
På eftermiddagen när vi hämtat Ellen och Ida, åkte vi till sjukhuset för att ta blodprov. Då ville jag såklart gå upp till lekterapin. De hade fått ett Wii-spel! Ofrivilligt gick jag med på att träffa doktorn, som fick några minuter på sig, innan jag ville tillabaka till spelet igen.
Mamma trodde att jag kanske snart behövde blod, eftersom HB börjat gå ner, men det visade sig ha gått upp till idag! Säkert all spenat!.. Däremot är mina vita blodkroppar väldigt låga, vilket gör att jag har mycket lågt immunförsvar. Därför måste jag vara extra försiktig de närmsta dagarna. Hoppas jag slipper feber...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0