Måndag 6/10, En mycket aktiv dag..

.Natten var ganska stökig  ,sköterskorna väckte mig varannan timme för att lysa i ögonen på mig.  Jag hade ett stort tryckförband runt huvudet för att "täta"' där det läckte ut vätska igår..  Men i natt började det att läcka ur det andra hålet..
Pappa var där och försökte tejpa, men det funkade inte så bra.   hela kudden var blöt på morgonen..
Efter morgonprovtagningarna och lite frukost skulle vi gå ner till skolan,  men det var stängt pga studiedag, så vi gick och spelade bordshockey istället  ( Jag VANN ) !! 
Vi träffade Hampus mamma som sa att de var inlagda för att Hampus hade tagit bort sin PortaCarte...
Jag åkte upp till honom och kollade på en film (Star Wars )..
Sen kom Sebastian..  Han följde med mig till sjukgymnasten och hjälpte mig med bollkastning och cykling.  Sen lärde han mig hur han gjorde när han var arg på sin cancer..  Han tog då ett basebollträ och slog så hårt han kunde på en boxar-kudde...   Jag provade också,  och det kändes faktisk ganska bra !!
När vi var klara hos sjukgymnasten åkte vi till lekterapin för att spela Fia med knuff...   Pappa kom sist igen...
Det har varit en mycket aktiv dag idag, så jag känner mig rätt nöjd..  i kväll kommer mamma...
Hoppas att jag får sova lite mer i natt !!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej Joel!

Jag hade också roligt idag. Jag tyckte att du var duktig på att cykla och Fia, vad smart du är! Dessutom var du snäll mot mig och skonade mig och då var jag snäll tillbaka. Hoppas att vi snart ses igen och att det inte är på sjukhuset. Erik hälsar (han hade också velat spela Fia med dig).

2008-10-06 @ 17:03:47
Postat av: Peterssons i Sandsbro

Tjena Joel!

Vilken tur för pappa och mamma att det finns en boxar-kudde!!!! Idag har Hanna varit och röntgat sin vrist

för hon ska träffa sin "lundadoktor" på torsdag, får se vad han hittar på denna gången. Blir pappa jätte tjurig när han förlorar? Pappa får går en kurs hos sköterskorna i hur man tejpar!!



Hälsningar fr oss/ Gunilla

2008-10-06 @ 18:58:59
Postat av: Ulrika,Hans-Evert,Martin,Annie

Hej Joel!

Var duktig du är som redan är på benen efter op.

Martin och Annie önskar att du kommer hem snart så vi kunde träffas.Både Ida,du och Ellen kommer vi nog inte att känna igen.Martin är lite nyfiken på Ellen(Hi,Hi).MÅ så jätte gott!hälsa övriga familjen

Kram!Ulrika,Hans-Evert,Martin,Annie

2008-10-06 @ 19:34:17
Postat av: Anonym

Hej Joel!

Du och jag har aldrig träffats, men jag är Mormor

till Martin och Annie och heter Lilian. Du Joel,

du är verkligen VÄRDLDENS;VÄRLDENDS VÄRLDENS jätte-

bästa Joel,Jag blir så avundsjuk på att du orkar

cykla. spela boll och allt som du gör, jag orkar

jättedåligt.Ha det så bra

Kram från Lilian















2008-10-07 @ 15:11:43
Postat av: Emil

Hej Joel



Imorgon onsdag kommer vi med tåget till Lund och hälsar på dig och mamma. Vi kommer på eftermiddagen vid klockan halv tre vi ses då.



Hälsningar Emil Albin och Sara



2008-10-07 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0