Söndag 5/10, Vad jag (är) Läcker... !!

När jag vaknade idag upptäckte jag att det läckte ur ett sår i huvudet, där man hade tagit ut min shunt... Jag har fått ett stort tryckförband runt huvudet, så vi får se om det räcker, annars blir det nog några stygn till... Jag har spelat lite WII i lekrummet, och Fia med knuff i lekterapin.. Jag vinner oftast.. Ida blir tjurig när hon förlorar, men Ellen tar det med ro... Innan mamma, Ellen och Ida åkte hem i eftermiddags, så han vi med ett "pass" i gympa-salen. Jag spelade tennis med pappa och de andra ungarna tarmsade mest... De kan verkligen få mig att skratta... De är ganska jobbiga ibland, men rätt goa ändå... Jag längtar redan efter dem.... I kväll är det spagetti och köttfärssås.. Sen blir det lite dataspel och sen ska pappa och jag läsa några brev som jag fått av mina klasskamrater... Ett STORT TACK igen till er alla för era brev och teckningar....

Kommentarer
Postat av: Anna Holgersson

Hej Joel



Vill bara säga god morgon till dig och din familj. Skönt att op blev av och jag hoppas att de snart får bort alla "basilusker". Vi tänker på dig varje dag och det var kul att se dig och din familj i Svensköp. Bamsekram till er alla.



Anna

2008-10-06 @ 08:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0