Söndag den 19/10, Nålbyte

När Ellen, Pernilla och Anders kom upp till sjukhuset  ( de hade sovit på Ronalds inatt ), så såg Ellen och Pernilla ganska trötta ut..   De berättade att de inte hade fått en blund i ögonen, pga att Anders hade snarkat hela natten..
Jag sov  i alla fall ganska bra, så jag var pigg i morse..   vi gick ner till lekterapin och spelade Fia,  ( jag vann )..
Därefter gick vi till Ronalds och matade fiskarna med gammalt bröd..  På e.m. kom pappa och mormor...  Mormor hade gjort hemlagad soppa,,  jättegott  !!  Sen åkte mamma, Anders o Pernilla hem,  men Ellen stannade kvar...
Vi stack ner till gympasalen en stund, spelade basket och cyklade en stund...
Jag hoppas att vi kan starta nästa behandling i morgon,  ( jag hade ingen feber idag )...  Eftersom min nål har suttit i 8 dgr nu  ( får sitta max 10 dgr ) så tyckte jag att det var bäst att byta den idag....   Man vill ju inte krångla mitt under sin behandling...   Smart tyckt sjuksköterskorna...   Ja vet !!, sa jag då !!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0