Söndagen den 12/10, 2008, CT

Natten var ungefär som igår. Jag fick medicin mot illamående för att se om det skulle vara bättre idag. Till frukost fick jag i alla fall i mig en tallrik fil som fick stanna kvar. Men för säkerhets skull fick jag göra en CT-röntgen (huvudet) på förmiddagen för att utesluta förändringar pga illamående. Den var ok! Skönt.
Efter lunch, två skivor potatisgratäng och Ramlösa, gick vi först en stund till lekterapin innan vi gick vidare till Ronald. Där skulle det finnas ambulanser att titta på. Men efter att väntat i en halvtimme utan någon dök upp tröttnade både jag och mamma, så vi gick ner på stan i det fina vädret. Plötsligt blev jag sugen på hamburgare så vi stannade till på MC. Åt i alla fall halva. När vi var tillbaka på sjukhuset ville jag visa mamma "helikoptrarna" vi gjorde på Lekterapin i torsdags. Jag satt i nere i ljusgården längst ner. medans mamma tog hissen upp till 5:e våningen. Där släppte hon mina pappershelikoptrar. Häftigt! Sen fick hon komma ner och hämta dem för att åka upp igen..
Därefter tyckte mamma att det var dax för motion, för mig! Vi hämtade min cykel och åkte ner i källaren där det finns långa korridorer. Efter en stund blev jag trött. Då tyckte jag att det var mammas tur att köra, så jag satte mig där bak. Det var bara det att mamma fastnade med sina ben under styret!
Sen kom pappa. Han hade med sin lite roliga saker från farmor och kusin Johan. Tack!
Nu rapporterar mamma över till pappa innan hon tar tåget hem..

Kommentarer
Postat av: Åsa Krüger

Hej!



Läste precisi din blogg. Det där med kattfilmer lät kul. Vi har ju en katt som bara är 4 månader och han gör bara knasiga saker (Thomas säger att det inte beror på åldern utan på dieten av rökt skinka, Åsedaost, file' och räkor). Han säger att han också skulle bitas i benen, klättra i gardiner, pinka i rabatterna och va uppe på nätterna om han bara åt sådant. Min äldste pojk Björn behandlades i Lund för flera år sedan. Då bodde vi hela familjen på sjukhuset under ett par veckor. Lekterapin va kanon. Oj va tid vi la där. Björns bror Robin va helnöjd (då va det öppet dygnet runt vilket vi fick smaka på). Hoppas att du får i dig mat och att ditt illamående inte krånglar till det för mycket.



Hälsningar Åsa och Thomas

2008-10-12 @ 18:03:33
Postat av: Anton

Hej Joel!

kul det låter med helikopter i paper det moste du visa mej. Heftig bil du åkte vilka rallyspår!!!!

haen bra vecka gonatt från Anton

2008-10-12 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0