Tisdag den 14/10, Lite snuvigt idag

Jag hörde att man haft undersökning på alla barn på Ringsbergsskolan för att se hur mycket cortison de har på morgonen och på kvällen..   Tur jag inte var med då eftersom jag var fullproppad med cortison...   
Jag har haft lite feber som har gått upp och ner de sista dagarna, men idag utbrast det i en förkylning... Hoppas att det inte äventyrar morgondagen eftersom jag ska operera in en ny Rickhamport i huvudet..
Går allt bra, så kommer jag även att påbörja min nästa behandling också...Som ni förstår så börjar jag bli ganska trött på att vara här hela tiden...  Hur snälla alla ändå är här, så vill man ändå hem...
Även denna dag bestod av ---   provtagningar, dropp, filmjölk, (tjat från pappa), skola, filmjölk, skola igen (kul), filmjölk, sjukgymnastik ( kul men jobbigt ), filmjölk, chokladdrink, sova lite,  duscha ( usch då ), kolla på lite TV, nytt dropp och sen sova igen, för att kollas var tredje timme i natt också...   Puhh !!!
I morgon måste jag vakna exra tidigt för att duscha igen...  Varför kan man ju undra...   Så skitig är jag väl ändå inte ??
Joo,  doktorerna säger att det får inte finnas några baccelusker när man ska opereras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0