Fredag 10/10, Bowlingdag för Ellen & Ida

Jag vaknade idag av att Ellen och Ida kom vid ca: kl 08.00..  De hade sovit själva på Ronald och vaknade tidigt..  (Jag tror att de kände sig lite ensamma).. 
Ellen hjälpte Alexandra (vår köksa) i köket, med att baka kakor , medan Ida sprang omkring och busade med alla barnen på sjukhuset..   Hon hjälpte även sjukhuset Clown, som var här idag..   Sen var det dags för skolan igen..  Jag löste ett korsord och gjorde lite matte  (minus), det var ganska svårt..
Ellen och ida följde med en sjuksköterska som heter Petra till en bowlinghall på stan...  
Trycket i huvudet var bra idag !!  Skönt..  Men när vi skulle lägga om min nål till portacarten så hade tejpen fastnat på nålen så vi fick dra ut den..   Eftersom jag måste få medicin, så får jag sätta en ny nål i kväll...  Men jag tror att jag väntar tills mamma kommer...
På eftermiddagen stack jag, Ellen och pappa ner till gympasalen för att cykla och spela lite vollyboll...   sen blev det lekterapin....  Där vek vi flygplan och pappa gjorde en helikopter (och då menar jag med papper)...  Sen åkte vi upp till 5:e våningen och släppte ner de...  Det var rätt häftigt...  
I kväll åker Ellen, Ida och pappa hem...   Jag saknar de redan...   Fast nu måste jag ut och leta efter Ida..  hon har visst försvunnit eller nåt ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0