Torsdag 23/10, Nu vill jag hem !!

I dag fick man gå upp tidigt,  för jag skulle vara hos sjukgymnastiken redan kl 09.15..  Det kanske kan tyckas att man har sovmorgon, men innan alla prover är tagna, nytt dropp, äta frukost (vilket går lite trögt fortfarande), klä på sig, tjura lite för att man tycker pappa är dum (jag äter cortison just nu, och då blir man rätt tjurig)..  Ja, då är kl. 09,15 ganska tidigt !!
Efter sjukgymnastiken rullade jag ner till skolan (efter att ha tjurat lite till)...  När jag kom till skolan, så såg min fröken att jag var lite ur gängorna..  Hon tyckte att jag kunde få göra vad jag ville idag, det viktigaste var att jag kom till skolan..  Hon är den klokaste idag  !!!  
Sen blev det lunch, en skrämd soppa, sa pappa, det var:  redd grönsakssoppa med frikadeller...  Det var godare än det lät..  Frikadeller är "kokta" köttbullar,   hmmm..
I eftermiddag har jag tagit det lungt...  Pappa är mest bara dum och jag längtar efter mamma, som kommer lite senare i kväll igen..  Hon ska ta med sig makaroner och fiskpinnar....
Just nu, när jag mår så här dålig pga alla mediciner, så längtar jag bara att få komma hem..    Jag längtar efter alla mina kompisar...   Jag vill hem !!!!

Kommentarer
Postat av: K

Ibland är det bra att gå till skolan så det får dig att ha andra tankar och smarrigt att din mamma ska/har tagit med maten till dig! :) Håll ut, du fixar hela grejen så du får åka hem! kramar.

2008-10-23 @ 20:59:27
Postat av: Erik, Susanne o Bengt

Tur att skolan finns så du får vila från pappa en stund då och då ;)

Hoppas att du snart får komma hem och träffa dina kompisar. De längtar säkert efter dig!

Kram till er alla.

2008-10-23 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0