Torsdag 9/10, Ingen Prinsessa idag

Idag skulle prinsessan Madelen kommit till vår avdelning, men hon var visst sjuk...   Vad synd !!  tyckte i alla fall både Ellen och Ida, som hade tagit ledigt från skolan och kommit hit till Lund
Denna dag har annars sett ut som de senaste dagarna...  Det  börjar med provtagning, sen lite frukost..  vidare ner till  skolan, ( Ida och Ellen var också med i skolan ),  Sedan blev det mätn.ing av trycket i huvudet ( vilket var bra ) 
Efter lite lunch gick vi ner till sjukgymnatiken och körde ett pass, ( ganska jobbigt ), därefter direkt till lekterapin..
Där gjorde jag en grej i lera som mamma ska få...
Lekterapin stänger kl. 16.00, så vi gick upp på mitt rum och kollade på lite TV, för snart var det dags för ny kontroll ( var tredje timme, dygnet runt )
I kväll ska vi gå bort till Ronald och kolla på en film som jag har hyrt från bilblioteket...   Ellen och Ida får sova på Ronalds själva...   Sen går pappa och jag tillbaka och sover på sjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0