Feberfri dag, Onsdagen den 10/9

Under denna feberfria dag har jag kännt mig lite piggare. På förmiddagen var det dock som vanligt - medicinering, stick i huvudet, omläggning av mina ärr, (sådana som blir efter man har opererats), inhallering (andas i en mask), samt pappas tjat om hur viktigt det är att äta och dricka.. Tjat, Tjat, Ja jag vet !! På eftermiddagen stack vi till Ronald. Då fick pappa för sig att jag måste träna att cykla igen.. Det var jättejobbigt.. I kväll kommer barncancerföreningen hit och bjuder på mat.. Det blir visst potatissallad och rostbiff, --jag tycker det smakar bläääää !!!, fast de har makaroner och köttbullar oxå. Sen kollar jag nog lite på TV, innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Dante i ettan

Hej Joel hopas du mår bra det gör jag och jag undrar vad du har för spel till ditt wii-spel? jag har supermariogalaxy, det är jätekul. och harry potter det är ganska roligt men ful grafik tycker jag.

kramar Dante





2008-09-10 @ 19:42:34
Postat av: Sofia från skolan (och Dantes mamma)

Hej Joel!

Vilken fin blogg du har! Och vilken superhjälte du är!

Vi saknar dig jättemycket på skolan. Hoppas att du kommer och hälsar på oss snart!



Dante kom just på att han i sitt inlägg glömde tipsa dig om att det på Sveriges Radios hemsida finns barnteaterserier som man kan lyssna på när man vill! Det brukar han ligga och lyssna på innan han ska somna! Han tänkte att det kanske vore något för dig!

(Dom har spel också säger han)



Appropå spel! så kan du ju om du har lust gå in och öva dig på engelska på URs hemsida! Där känner du säkert igen de två dammtussarna Dusty och Daisy från förra terminens engelsksamlingar med Go Yoyo Go!



Kram Sofia

2008-09-10 @ 20:41:54
Postat av: Klass 1

Hej Joel!

Vi har saknat dig så mycket och hoppas att du kan komma och hälsa på snart.

I dag har vi haft utedag, vi lekte fritt och sen spikade vi fast skräp på en bräda för att vi ska se vad som blir jord snabbast. Sen grävde vi ner brädan under marken. Det var en tepåse, apelsinskal, plastmugg, bananskal,plastpåse,tidningspapper,päronskrutt, pepsiburk, reklambroschyr, plast, metallock. Vilken tror du snabbast blir jord? Om du vill kan du kanske också kan testa.

Vi har det lugnt och skönt och har lekt mycket. I morgon ska vi åka till Värendsvallen och ha OS.



Kram från hela klass 1!

2008-09-11 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0