Fredag 19/9, Jag har fått komma hem

Äntligen fick jag permision och har fått komma hem.. Dagen började med de vanliga medicinerna samt ett stick i huvudet Eftersom mina värden går på rätt håll så kom vi överens med doktorn om att jag skulle få komma hem. Dock måste jag åka ner till Växjös sjukhus tre gånger om dagen för att få min medicin. Det blir tidiga morgnar och sena kvällar, men det tycker jag det kan vara värt.. Jag får vara hemma ända till måndag eftermiddag. Operationen blir förmodligen flyttad från onsdag till tisdag nästa vecka.. Det känns lite läskigt med operation, men pappa säger att de är duktiga i Lund.. Nu är klockan 19.00 och vi ska snart till Växjö sjukhus för dropp i två timmar, och sedan hem till min egen säng.. Jag tror att det kommer att bli en skön helg !!

Kommentarer
Postat av: Tina på skolan

Tjena killen!

Det va härligt att se dig idag, vilken häftig mössa du hade på dig! Hoppas att du får en mysig helg här hemma i växjö. Kramar Tina

2008-09-19 @ 21:19:56
Postat av: Peterssons i Sandsbro

Hej

Å vad skönt och få komma hem till sin egna säng och

sina egna saker. Pappa har ju rätt, doktorerna i Lund

är jätteduktiga, det vet vi!

Ikväll har Hanna och Anders varit och ridit,( Anders

rider ju inte men han måste följa med Hanna)Emma och jag har lagat tacos tills dom kom hem.

Hoppas att du får en skön helg.

Ps. pappa kan gått svettas lite då och då.



Hej då från oss gm Gunilla

2008-09-19 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0