Fredagen den 12/9

Denna dag såg ungefär ut som igår.. Jag mår lite bättre idag oxå, och mina "värden" går åt rätt håll. Jag är dock lite rosslig i halsen och blir fort trött om jag har ansträngt mig.. Alla på avdelningen utom jag och en pojke till har fått åka hem på "permis".. Jag skulle oxå vilja komma hem !!! Idag fortsatte jag att träna på att cykla, både på lekterapin och uppe på avdelningen.. Det är jobbigt, men jag måste säger pappa. Mamma är jätteförkyld så hon kommer inte ner till mig idag, utan det blir mormor, morfar och Ida som kommer med tåget i morgon.. Mormor har lovat att det blir köttbullar o spenat imorgon. Det ser jag fram emot.. Mormor lagar jättegod mat... Nu ska jag snart se på Dobidoo, det är ju fredagkväll (myskväll)

Kommentarer
Postat av: Peter Söderlund

Hej Joel!

Vad duktig du är!

Du får börja träna på badminton också, så att du kan lära din pappa att spela så att han hänger med gubbarna i Badmintongänget.



Hälsningar från Badmintongänget.



PS: Hälsa mamma och pappa att vi tänker på dem också!

DS

2008-09-12 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0