Fredagen den 26 september 2008, Feberfri

Feberfri! Lite tungt med andningen igårkväll och inatt, men bättre och bättre under dagen idag. Har suttit uppe i rullstolen och spelat "ap-spel" samt "finns i sjön" (kort) med mamma och mormor. Det är ju inte speciellt svårt att vinna där..Jag blev av med droppet under dagen, om jag lovade att dricka ordentligt. Var på ny lungröntgen efter middag. Sen gick vi ut. Skönt. Här i Lund har det varit soligt och härligt idag. Först gick vi och matade guldfiskarna i dammen. De åt grovt bröd! Sen fikade vi lite utanför Ronald. Dricka i alla fall. Fiskarna fick ju min smörgås..Därefter gick vi tillbaka till sjukhuset för lite medicinering. Det gick snabbt så vi gick ut igen. Mamma och jag följde mormor till stationen. Det gick jag med på eftersom man går förbi leksaksaffären på vägen dit! Efter en stund tog syrgastuben som vi hade med oss slut, så vi fick gå direkt tillbaka till sjukhuset. Det var ändå lagom. Det var dax att äta kvällmat. Eftersom det har gått 10 dagar sedan jag fick nålen i porten, måste den bytas idag. Inte kul, men jag vet att vi måste göra det ikväll. Senare ikväll kommer pappa, Ellen och Ida. Det ska bli kul! Jag har laddat upp med spel.

Kommentarer
Postat av: Emil

hej

har du köpt not i affären? när ni jik till stationen.

va fik du till kvällsmat. hopas att du kommer hem snat,

helsningar emil j.

2008-09-27 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0