Lördagen den 20 september, 2008, Hemma

Det var mysigt att sova hemma! Hela natten ifred utan att bli störd! På morgonen vid halv åtta åkte jag till sjukhuset i Växjö för medicin. Pappa och Ida följde med. När vi kom tillbaka vid tio, var morbror Anders på besök en stund. Sedan kom moster Pernilla. Ellen, Ida och jag spelade lite Playstation före lunch. På eftermiddagen var Ellen ute och körde mig i rullstolen. Helt plötsligt kom det en stor båt på vägen...Det var pappa som dragit upp båten för säsongen. Utan att bada..Sen var det dax för nästa pass till sjukhuset. Jag suckade och satte mig i bilen. Denna gång gick det rätt fort. En halvtimme bara. Därefter kom min kompis Anton och lekte en stund. Efter kvällsmaten blev jag lite trött och la mig i soffan, men då tog Ida över leken med Anton. Undrar vart de tog vägen förresten... Nu är det kväll och jag ska snart iväg till sjukhuset igen. Men trots att det är mycket farande till sjukhuset är det skönt att få vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt att höra att du fått komma hem. Men jag förstår att jag inte hinner hem till dig innan du åker ner till Lund igen. Jag är på semester i Norge och har vandrat i fjällen i två dagar nu. Jag kan knappt gå sån träningsvärk har jag just nu.

Kram

2008-09-20 @ 20:18:04
Postat av: Alexandra

Hej joel. undra hur du mor. vi har en ny teater som heter jag är som jag är. och oscar-emil oCH felix är dom enda kilarna. det vore kul om du kunde koma. varje moron titar jag på tv. jag och elinår har vasit rum nu. för jag ska få tv-rumet.

ida och jag är okso med i teatern. hopas du blir

frisk helsningar från alexandra.

2008-09-21 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0