Lördagen den 27 september 2008, syskondag

Igårkväll kände jag mig jättepigg när jag fått en skål popcorn och lite cola. Kunde knappt sitta still i rullstolen. Mamma var alldeles förvånad och luktade på min cola..När sedan pappa, Ellen och Ida kom var jag på spelhumör. Vi satt i köket och spelade spel, tramsade och hade jättemysigt. Jag kände att jag inte behövde syrgasen så mycket. Idag har jag också mått mycket bättre. Vi har varit nere på stan och ätit pizza utomhus. Härligt väder! Sedan var och matade fiskarna - med glass! De åt det också. Nu är vi tillbaka på sjukhuset och spelar Wii. Snart serveras det hamburgare. Nyss sa mamma att bara för att jag är så pigg, kanske vi kan åka på "Grisfest" imorgon. Det är inte vad ni tror.. Jag berättar mer imorgon, om jag nu kommer dit. Hoppas...

Kommentarer
Postat av: Sari(Ponne´s mamma)

Hoppas ni hade kul på grisfesten!?!Vi ville oxå dit men tyvärr.....feber.....så det bidde inget:o((

Vi har nu övertagit "ert" rum på avd;o)) så bli inte paffa när ni kommer tillbaka;o)))

2008-09-28 @ 17:03:20
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0